Nieuwe campagne

Begin april is onze nieuwe campagne van start gegaan.
Zij legt de klemtoon op de troeven waarmee Bank Degroof Petercam het verschil maakt en die naar voren zijn gekomen tijdens een rondvraag bij onze cliënten.

Lees verder

Oriane della Faille

Head of Marketing Private Banking

Het gaat om onze unieke positionering als onafhankelijke Belgische bank met familiale aandeelhouders. En om onze overtuiging dat hoogtechnologische oplossingen en persoonlijke contacten hand in hand gaan. Een mix die u als cliënt een modern, hoogstaand beheeraanbod oplevert. Een derde troef is dat we veel verder kijken dan onze neus lang is. Want terwijl onze beleggingsstrategieën ook op korte termijn een sterk resultaat neerzetten, zijn ze vooral geënt op een langetermijnvisie.

In die opsomming mag tot slot ons uitgebreide aanbod aan vermogensdiensten niet ontbreken.

In tegenstelling tot standaardproducten bieden die u een aanzienlijke meerwaarde. De advertentie hieronder belicht alvast een van onze troeven. U kunt de campagne bekijken op de website www.neemdetoekomstinhanden.be

Video
Contact

Your name

Your e-mail

Your message

Send

E-card

Your name

Your e-mail address

Name receiver

E-mail address receiver

Your message

Send

1